poniedziałek, 26 stycznia 2015

Jak najlepiej rozpoznać bliźniaczki :)



Chyba każdy kto miał do czynienia z bliźniakami zastanawia się po czym rodzice rozpoznają te swoje dzieci. Zawsze jak ktoś się mnie o to pyta, uśmiecham się, bo przypomina mnie się słynne powiedzenie "serce matki poznaje". Nie wiem czy serce matki poznaje czy też nie. Odpowiem za siebie, Ja poznaję. Choć przyznaję, że zdarzały się pomyłki. Nasze królewny jak były malutkie musiały być karmione w nocy co cztery godziny. Jedna księżniczka to 45 minut karmienia. Żeby ulżyć małżonce te weekendowe nocki brałem na siebie. Nie trzeba być dobrym matematykiem, żeby wyciągnąć odpowiednie wnioski. Tak to właśnie podczas któregoś mojego dyżuru nakarmiłem jedną córeczkę i po stosownych czynnościach w stylu bęknięcie itd. zacząłem karmić drugą. Trochę mnie dziwiło, że druga nie bardzo chce jeść, ale cierpliwie czekałem. Jeszcze większe było moje zdziwienie, gdy ta odłożona córeczka zaczęła płakać, wiercić się. Dopiero po dłużej chwili dotarło do mnie, że chyba próbuję karmić drugi raz tą samą córeczkę. Było to raz i więcej się nie zdarzyło. Usprawiedliwiać się nie będę, a dziewczyny same mnie rozliczą jak kiedyś to przeczytają. Zaś dla innych odwiedzających nasz domek ubieramy dziewczyny tak jak poniżej 



2 komentarze:

  1. Witam,jestem managerem wokalistki Mai Lasoty i zostałam poproszona przez Alicję Stachurską o nagranie coveru dla dziewczynek.Uczynimy to z ogromną radością ,tylko mam pytanie czy dziewczynki mają jakąś ulubioną piosenkę i czy jest coś co możemy jeszcze dla nich zrobić? Pozdrawiam Agata Czyżewska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze kochane księzniczki uwielbiaja piosenkę "Mam tę moc" z bajki "Kraina Lodu".
    Jednocześnie dziękujemy Pani oraz Alicji Stachurskiej.

    OdpowiedzUsuń