piątek, 10 lutego 2017

Czasem ot tak

Jakiś czas temu nasz Krzyś dostał kochanego wujcia nowe wymarzone buty do grania w piłkę. Buty przepiękne, no cudo. Jednak okazało się że buty są za male. Wujcio zwyczajnie pomylił numery. Krzyś dość długo rozpaczał i zwyczajnie szkoda mi było robić coś z tymi butami. Koniec końców postanowiliśmy je sprzedać na OLX. Człowiek doświadczenia za bardzo z tym nie miał to i trochę się bał. Dość szybko znalazła się kupująca pewna Pani. razem z Krzysiem zapakowaliśmy buty i wysłaliśmy pocztą pod wskazany adres. Dziś dosłownie przed chwilą dostaliśmy potwierdzenie że buty dotarły i są super. A syn tej Pani prze szczęśliwy. Tak sobie myślę a co mi tam. Napiszę do Pani prośbę o przekazanie 1% dla naszych córeczek. Nie czekałem długo i dostałem wiadomość zwrotną, że OK i prosi o dane KRS. Ucieszyłem się jak nie powiem co. Bo przecież mogła powiedzieć "a co mnie to, nie moja sprawa..." itd Jeśli ta Pani to czyta to chciałbym jej jeszcze raz podziękować. Dzięki takim sytuacją łatwiej nam rodzicom znosić trudy codzienności. Pozdrawiamy i jeszcze raz życzę aby synek strzelał same gole. Oczywiście w tych butach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz