czwartek, 20 grudnia 2012

Na wesoło

Dotarła do nas choinka od forumowej cioci Kendra, więc jest co świętować. Jutro ubieramy, biedny Krzyś już dzisiaj tak bardzo chciał.
Jednak najpierw muszę się z wami podzielić serią zdjęć z pięknymi modelkami.
"i jeszcze tą gumeczkę proszę założyć"
 
"nie znacie się, sama sobie założę"
 
"Karola!!! te gumki nie chcą się wcale trzymać, chyba popsute!"
"Julka!!! ładnie wyglądasz, daj spokój, nie dąsaj się"
 
 
No i tak to własnie jest z kobietami, stroją się stroją i jeszcze nie zadowolone. Na szczęście nowy miś Julci znacznie poprawił humor. Ach te nasze małe kobietki.


9 komentarzy:

  1. Z tymi gumkami to dają popalić :) modnisie, że ho,ho! No i to jasne, że jak to prawdziwa kobieta, Julcia czy też Karolinka od czasu do czasu focha musi strzelić :) I pamiętaj Mirku, na obrażoną kobietę nic tak nie działa dobrze jak mięciutki miś :P
    Czekam niecierpliwie na foto-relację z ubierania choinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak się tu z Tobą Krokusiu nie zgodzić. Mięciutki miś to jest to.

      Usuń
  2. Słodkie są z tymi gumeczkami, prawdziwe małe kobietki. :)
    Też czekam na ubieranie choinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale oczywiście, że będzie fotorelacja. Tylko edytka daje mi tyle zajęć, że hohoho

      Usuń
  3. Piękne Aniołeczki!! Jejku jak ja się cieszę widząc ich radosne buzie. :) Kendra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Ty i jeszcze trochę ludzi z Forum, nie byłby tyle radości. Dziękujemy Kendra.

      Usuń
  4. O ja gapa - przesłałam zdjęcia dziewczynek koleżance, która dawała ubranka. To odpowiedź :
    "Cieszę się, że ubranka pasują (przynajmniej ze zdjęć to wynika), bo miałam problem z przypomnieniem sobie w czym Małgosia chodziła będąc w podobnym wieku (metki oczywiście jak każda dobra mamusia poodcinałam, żeby córcię nie gniotły :)).
    Mam nadzieję, że to nie pierwsza i ostatnia moja pomoc - w przyszłym roku może też coś znajdę, co się przyda...

    Pozdrawiam serdecznie życząc wszystkiego dobrego całej rodzince, a dziewczynkom duuuuuużo zdrowia." Dorota

    Choinka i autka które jeszcze nie dotarły pochodzą od cioci Ewy, która również jest szczęśliwa, że mogła przyczynić się do uśmiechu dzieciaczków :)Ja tylko wysłałam i spakowałam całość :) Podziękowania które otrzymałam przekazuję zatem im :)Kendra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy Dorotka zagląda na naszego bloga, ale proszę przekaż jeje że tu na nią czekają podziękowania i radosne uśmiechy naszych dzieciaczków. Ciuszki pasują jakby na nasze księżniczki były.
      Choineczka i autka już dotarły, fotki są, no i jest duża radość. Choineczka czeka na ubranie. Dziękujemy Tobie i cioci Ewie, którą też zapraszamy na bloga do oglądania zdjęć. Oczywiście Krzyś pozwala mi chwilkami pojeździć śmieciarką. Karolinka zaś, nurkuje w pudle za klockami i to jej sprawia największą radość. Zbudowaliśmy piękny duży domek, tylko zdjęcia nie zdązylem zrobić, bo Julcia stwierdziła, że sprzatamy.
      Skromne są twoje slowa"Ja tylko wysłałam", tylko? To nie tak wyslałaś, poświęciłaś swój czas, rozmawialas z przyjaciółmi (którym również serdecznie dziękujemy). Zrobiłaś bardzo dużo.

      Usuń
  5. Oj przestań Mirku - wszytko przekażę koleżankom :) jesteśmy szczęśliwe że możemy jakoś pomóc! Buziaczki dla Aniołków!! Kendra

    OdpowiedzUsuń